SEARCH

Tag: kisah dalam kelambu

Datin Muda Tamat Tempoh Kahwin Kontrak Tinggalkan Suami Keseorangan

Stail View 3 August 2017 0 Comments

Hari Sabtu lalu, Norma ke salon kegemarannya di Bangsar Village II. Memanglah salon itu tempat tumpuan semua wanita-wanita society membuat rawatan dan memotong rambut atau set rambut saban hari. Norma tak berapa suka pun ke salon itu sebab pada akhirnya pasti dia kena dengar cerita-cerita hangat tentang masalah keluarga mana-mana datin atau tengku atau gosip-gosip panas terkini. Tapi sebab hari…

read more

Madu Tengku Permaisuri Tidak Dimaafkan Sampai Jadi Gila

Rencana Stail View 11 July 2017 0 Comments

“Sudah terlalu lama kisah ini berlaku. Sampai orang pun dah tak peduli dan melupakan.” Begitulah Norma memulakan ceritanya pada saya. Tetapi baru-baru ini di salah satu majlis rumah terbuka yang Norma hadiri, tengah rancak dia bersembang dengan teman-temannya, salah seorang daripada mereka Tengku Roziah yang buka cerita. “Korang ingat lagi kan madu Tengku Permaisuri yang dulu bernikah dengan suaminya di…

read more

Che Engku Kahwin Kerabat Diraja Guna Cara Paling Tak Senonoh

Rencana Stail View 12 June 2017 0 Comments

Dunia kerabat diraja di Malaysia ni memanglah tak pernah sunyi daripada kisah skandal dan gossip panas. Ada saja cerita-cerita baru yang pasti sampai ke telinga saya dan kemudian tersebar luaslah di kalangan teman-teman saya. Nak buat macam mana dah keturunannya pelbagai dan perangainya pun aneka. Begitulah jadinya. Berduit dan berpangkat pula, jadi apa yang dibuat pun boleh semahu mereka sahaja.…

read more

Hadiah Korporat Tiket Datin K Menjalankan Perniagaan Call Girl nya

Gaya Hidup Seks 21 November 2016 0 Comments

  Selepas kisah wanita berhijab terakhir yang diceritakan, Norma terfikir-fikir lagi selepas bercerita tentang kepalsuan yang terlindung wanita berhijab dua minggu lalu, sebenarnya ada satu lagi cerita wanita bertudung di kalangan teman Norma. Kalthum, Norma kenal sejak zaman berparti lagi. Norma baik juga dengan Kalthum bukan kerana apa tapi kerana sering berparti bersama. Kalthum boleh dikatakan antara ‘hot girls’ ketika…

read more

SUBSCRIBE